قوانین و مقررات

تضمین بهترین قیمت

ما تضمین می‌کنیم محصولات عرضه شده در فروشگاه پت شاپ وکالای دامپزشکی دکتر سبزی با بالاترین کیفیت و  قیمت مناسب  نسبت به سایر فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از فروشگاه ما، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به طور کامل از ما دریافت کنید.
برای ارائه درخواست تضمین بهترین قیمت باید شرایط زیر وجود داشته باشد
۱-( ازقبیل شرکت تولید کننده، وزن محصول وبسته بندی و….) . مدل یکسان: محصولات باید از نظر ویژگی‌های  یکسان باشند.
۲-کالای اصل:  درفروشگاه ما کالای اصل با برند های معروف جهانی تولید کننده موادغذایی حیوانات وپرندگان تهیه وتوزیع می گردد با توجه به اینکه مشابه برند اصلی تولید کننده موادغذایی پرندگان در بازار تولید می شود حتما باید کالا اصلی باشد
۳- توزیع کالا های دامپزشکی از مرغوبترین اقلام واز شرکت های معتبر تهیه می گردد،در صورت نامرغوب بودن وکیفیت پایین کالا،  جنس تعویض ویا مبلغ آن عودت داده می شود.
۴- یکسانی شرایط برای کالاهایی که دارای تاریخ تولید یا انقضا هستند، شامل تاریخ مصرف نیز می‌شود.
۵- فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های مجاز: مرجع مقایسه قیمت باید فروشگاه مجاز و وب‌سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت باشد.
۶-  کالا برای فروش موجود باشد: کالا باید در زمان ارائه درخواست به پت شاپ ما ، در سایت یا فروشگاه ، برای فروش موجود و قابل خریداری باشد.
۷-با توجه به لزوم یکسان بودن شرایط مقایسه، اگر لحاظ کردن مواردی مانند هزینه حمل و نقل ، قیمت اولیه اعلام شده توسط فروشنده یا فروشگاه اینترنتی مورد مقایسه را تغییر دهد، ملاک مقایسه قیمت فروشگاه ما، مبلغ نهایی پرداخت شده توسط خریدار خواهد بود.

چگونه درخواست بفرستید:

مدارک زیر را همراه کد سفارش خود، به آدرس ایمیل info@drsabzi.ir ارسال کنید:

پیش‌فاکتور فروشگاه به صورت عکس یا فایل اسکن شده؛ پیش فاکتور باید:

– شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار پیش فاکتور، اطلاعات محصول و نام گارانتی مربوط به آن باشد.

– تا ۲۴ ساعت بعد از زمان ارسال ایمیل توسط مشتری دارای اعتبار  و کالا در آن فروشگاه موجود و قابل خریداری باشد.

– صرفا برای همان محصول به صورت تکی باشد.

-در فروشگاه‌های اینترنتی، کافی‌ست آدرس فروشگاه اینترنتی و لینک مستقیم صفحه کالای مورد مقایسه به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود. بدیهی است که اگر به وب سایت‌های مرجع مقایسه قیمت لینک داده شود، ایمیل ارسالی قابل بررسی نخواهد بود.

چه زمانی درخواست بفرستید؟
درخواست مشتری باید حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از فاکتور شدن سفارش، ارسال شود.
پس از ارسال استعلام و در صورت تایید قیمت پایین‌تر، اضافه مبلغ پرداخت شده را به حساب شخص واریز می‌کنیم.
سوال دارید؟
با شماره تلفن   ۰۵۱۳۲۲۵۴۰۹۶ مسئول فروشگاه  تماس بگیرید.
قوانین
در صورت مشاهده تخلف یا تلاش برای سوءاستفاده از این طرح، حق عدم پذیرش آن درخواست برای فروشگاه ما محفوظ است.
تبصره: فروشگاه ما می‌تواند در هر زمان به تشخیص خود شرایط تضمین بهترین قیمت را تغییر داده یا ارائه آن را متوقف کند.

نحوه پرداخت وجه کالا :
۱-  هزینه کالا وهزینه پست در هنگام دریافت کالا دریافت خواهد شد.
۲-  می توانید هزینه های خرید کالا وپست را از طریق درگاه الکترونیکی خرید کالا از سایت پت شاپ وکالای دامپزشکی پرداخت نمایید.
نحوه دریافت کالا :
پس از ثبت سفارش  وپرداخت وجه  ومشخص نمودن نحوه پرداخت وجه توسط مشتری (پرداخت در هنگام دریافت کالا ویا اینترنتی) روز بعد از سفارش ،اگر در شهرستان باشد محموله تحویل پست می گردد.
پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت است.
اگر سفارش در سطح شهر باشد همانروز با پیک ارسال می شود
رویه های بازگرداندن کالا
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏های ما می باشد و پت شاپ دکترسبزی در این راستا می‏کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، مغایرتی در  کالای ارسالی با نوع کالای انتخابی در سایت داشته باشد  برگشت داده شود ،وهزینه حمل ونقل به عهده فروشنده می باشد.وجه دریافتی به حساب مشتری برگشت داده می شود.
تذکر:
توضیحات داده شده مربوط به هر کالافقط جهت اگاهی می باشد وخریدار قبل از خرید جهت آگاهی بیشتر تحقیق فرمایند
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در مقدار ونحوه استفاده از محصولات فروشگاه ما (غذا،مکمل ودارو) برای حیوانات ویا پرندگان خود، موجب  آسیب نسبت به حیوان ویاپرنده شان شوند ، تمامی مسئولیت¬های آن بر عهده مشتری است و  فروشگاه  در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
-بعضی موارد ممکن است که حیوانات نسبت به بعضی از  محصولات بهداشتی ا ز قبیل شامپو و… حساسیت داشته باشند  (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …)، دراین موارد فروشگاه مسئولیت و پاسخگویی ندارد.